افتحى الشبابيك يا مصر واسمعى كلمة شبابك

عبر عن رايك بصراحه واحنا معاك هنقول بحماس افتح شباكك قول رايك يمكن كلمة تغير ناس
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» فساتين خطوبة
الخميس يوليو 07, 2011 12:57 am من طرف الله ربى والاسلام دينى

» لفات طرح جديدة
الخميس سبتمبر 23, 2010 9:59 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» عظه لكل فتاه
الجمعة سبتمبر 17, 2010 8:53 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» بنت لا تتجاوز السنتين (شوفو المعجزة)
الجمعة سبتمبر 17, 2010 6:03 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» نصائح لجمالك
الخميس سبتمبر 16, 2010 11:11 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» اختر من 1 الى 20 وشوف حظك
الخميس سبتمبر 16, 2010 9:46 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» بيقولو كلام بنات.....!
الخميس سبتمبر 16, 2010 8:39 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» هى دية حقيقة البنت
الخميس سبتمبر 16, 2010 8:30 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» اعرفي اسم شريك حياتك قبل مايجي
الخميس سبتمبر 16, 2010 8:17 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

الإبحار
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني

شاطر | 
 

 أهلاً بكم في يوم جديد من يوميات سائق تاكسي ....

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
mo'men motors
مشرف
مشرف
avatar

عدد الرسائل : 85
تاريخ التسجيل : 20/05/2008

مُساهمةموضوع: أهلاً بكم في يوم جديد من يوميات سائق تاكسي ....   الأربعاء سبتمبر 24, 2008 9:27 pm

المرة دي بقى رجل وسيدة مع بعض.
الرجل: تاكس... ثم يذكر المكان
السائق: اتفضلوا.
يدخل الرجل والسيدة لتاكس وبعد لحظات ...
يقول الرجل للسيدة ..أنا كان معايا ورقة ب100 جنيه انتى خديها؟؟؟؟
السيدة : أيوه خدها
الرجل: طب هاتيها!!
السيدة: اللي يدخل الشنطة مبيطلعش تانى!!
الرجل: دي بتاعة الشغل كنت هشتري بها بتاعة
السيدة: اللي بيدخل الشنطة مبيطلعش تاني!!
الرجل: طب خدي 20 حنيه وهاتى 80!!!
السيدة: اللي بيدخل الشنطة مبيطلعش تاني !!
الرجل: طب خدي 30 وهاتى 70
السيدة: منتش واخد حاجة!!!
يسكت الرجل بعد ذلك ثم تنزل السيدة من التاكس وهى تقول لزوجها...أنا رايحة عند أمي وأنت روح
الرجل: حاضر...مع السلامة خلى بالك من نفسك!!!!!!!!!!!
وتذهب السيدة وينطلق السائق بالرجل ...ثم يقول الرجل للسائق...دي الستات دي عاوزة ضرب النار...يا ساتر...لو ربنا يحرقهم...يا سلام
السائق: معلش ...معلش...كبر دماغك
وبعد لحظات ينزل الرجل من التاكس متوجه إلى منزله كما أمرته زوجتة
ربنا يستر علينا علشان كدة انا مش هتجوز
lol! lol! lol! lol! lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
tito
مشرف ممتاز
مشرف ممتاز
avatar

عدد الرسائل : 858
العمر : 34
تاريخ التسجيل : 17/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: أهلاً بكم في يوم جديد من يوميات سائق تاكسي ....   الخميس سبتمبر 25, 2008 5:20 am

مش كل الستات كده ومش كل الرجاله كده يا مؤمن
وانا ليا تعليق واحد بس
انت بتقول ليه انك مش هتتجوز
فى ناس ممكن تفهم غلط Question Question Question

_________________
كل عين تعشق حليوه وانتى حلوه فى كل عين ** يا حبيبتى انا قلبى عاشق واسمحيلى بكلمتين ** كلمتين يا مصر يمكن هما اخر كلمتين** حد ضامن يمشى امن او مأامن يمشى فين؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mo'men motors
مشرف
مشرف
avatar

عدد الرسائل : 85
تاريخ التسجيل : 20/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: أهلاً بكم في يوم جديد من يوميات سائق تاكسي ....   الخميس سبتمبر 25, 2008 3:31 pm

انا مش فاهم اية قصدك يا تيتو يعنى اية الناس تفهم غلط
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
snow white
مشرف تحت التمرين
مشرف تحت التمرين
avatar

عدد الرسائل : 1110
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 02/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: أهلاً بكم في يوم جديد من يوميات سائق تاكسي ....   الجمعة سبتمبر 26, 2008 4:10 am

هههههههههههههههههه هو خايف منها بيشتمها بعد ما نزلت بالفلوس

ليه بتظلموا الستات كده

زى ما فى ستات وحشه فى رجاله برضو وحشين


احنا بشر وكلنا فينا الكويس وفينا السيء سواء كان رجل او امرءه

lol! lol! lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ساندرا
عضو جامد
عضو جامد
avatar

عدد الرسائل : 56
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 25/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: أهلاً بكم في يوم جديد من يوميات سائق تاكسي ....   الجمعة سبتمبر 26, 2008 5:36 am

رجالة اخر زمن
وبعدين عندها حق اللى بيدخل الشنطه مبيطلعش تانى
امال احنا بنشترى شنط ليه lol! lol! lol! lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
اسو
مشرف تحت التمرين
مشرف تحت التمرين
avatar

عدد الرسائل : 1273
تاريخ التسجيل : 19/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: أهلاً بكم في يوم جديد من يوميات سائق تاكسي ....   الإثنين سبتمبر 29, 2008 5:12 am

انا بقي داخله هنا عاوزة افهم
مين اللي هيفهم غلط؟
وانت مش هتتجوز يا مؤمن ماشي ماشي انا فتانه بقي وهروح افتن وانت عارف بقي الباقي............
وما ادراك من الباقي اسو حطت منخرها يبقي ربنا يستر
وايه يعني 100 جنيه هيا بتكفي حاجه واه حصرتاااا وهو في بتاعه ب 100 ج
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
alaapepo
مشرف ممتاز
مشرف ممتاز
avatar

عدد الرسائل : 739
العمر : 35
تاريخ التسجيل : 19/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: أهلاً بكم في يوم جديد من يوميات سائق تاكسي ....   الإثنين سبتمبر 29, 2008 10:04 pm

حنفى

خلاص هتنزل المراتى بس بعد كده لامومكن

_________________
اذا كانت السماء تمطر ذهبا فانت تمطر حبا وحنانا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الهدوء المزعج
مشرف
مشرف
avatar

عدد الرسائل : 499
الموقع : maadi
تاريخ التسجيل : 17/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: أهلاً بكم في يوم جديد من يوميات سائق تاكسي ....   الثلاثاء سبتمبر 30, 2008 5:33 am

وانت طبعا فطسان على نفسك من الضحك
منا عارفك مبطبطلش ضحك يابن الايه على مخاليق ربنا lol! lol! lol!
ولا الصوره اللى انت حاططها دى مبتفكرش بحاجه
بس على فكره فى رجاله جامدين اوى ومغلبين الحريمات وانت عارف طبعا مين
وبعدين على راى المثل القائل
((الشهر اللى مالكش فيه متعدش ايامه )) ولا ايه ياصديقى والحدء يفهم بقى flower flower
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
moh goda
مشرف
مشرف
avatar

عدد الرسائل : 222
العمر : 36
تاريخ التسجيل : 19/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: أهلاً بكم في يوم جديد من يوميات سائق تاكسي ....   الثلاثاء سبتمبر 30, 2008 6:29 am

ايه يانؤنن مش عايزتتجوزليه يانؤنن هه اهي اسو هتفتن عليك شوف بق ايه اللي هيجرالك يامعلم ..........وابقي سلملي عليه.......

_________________
اضحك يضحك العالم معك ..........وابكي تبكي وحدك..........

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mo'men motors
مشرف
مشرف
avatar

عدد الرسائل : 85
تاريخ التسجيل : 20/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: أهلاً بكم في يوم جديد من يوميات سائق تاكسي ....   الثلاثاء سبتمبر 30, 2008 11:06 pm

احنا رجالة وولاد رجالة والحمد لله مبنخافش من حد واللى ليه عندنا اى حاجة يجى يقول عليها احنا مبنتهددش من حد ومفيش حد يفكر حتى انه يهددنا ياسكر lol! lol! lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
اسو
مشرف تحت التمرين
مشرف تحت التمرين
avatar

عدد الرسائل : 1273
تاريخ التسجيل : 19/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: أهلاً بكم في يوم جديد من يوميات سائق تاكسي ....   الأربعاء أكتوبر 01, 2008 3:47 am

طب ونبي اهدي شويا وهدي اعضائك انت والاور التاني ونبي
محصلش حاجه لكل دا دا كلام عادي وهزار يعني
وبعدين انا مش سكر وليا اسم وانت عارفو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
أهلاً بكم في يوم جديد من يوميات سائق تاكسي ....
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
افتحى الشبابيك يا مصر واسمعى كلمة شبابك :: شباك السيارات :: يوميات سائق تاكسى-
انتقل الى: