افتحى الشبابيك يا مصر واسمعى كلمة شبابك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

افتحى الشبابيك يا مصر واسمعى كلمة شبابك

عبر عن رايك بصراحه واحنا معاك هنقول بحماس افتح شباكك قول رايك يمكن كلمة تغير ناس

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» فساتين خطوبة
اذاى تعاكس وتحرق دم البنت الله يوفقنا Icon_minitimeالخميس يوليو 07, 2011 12:57 am من طرف الله ربى والاسلام دينى

» لفات طرح جديدة
اذاى تعاكس وتحرق دم البنت الله يوفقنا Icon_minitimeالخميس سبتمبر 23, 2010 9:59 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» عظه لكل فتاه
اذاى تعاكس وتحرق دم البنت الله يوفقنا Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 17, 2010 8:53 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» بنت لا تتجاوز السنتين (شوفو المعجزة)
اذاى تعاكس وتحرق دم البنت الله يوفقنا Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 17, 2010 6:03 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» نصائح لجمالك
اذاى تعاكس وتحرق دم البنت الله يوفقنا Icon_minitimeالخميس سبتمبر 16, 2010 11:11 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» اختر من 1 الى 20 وشوف حظك
اذاى تعاكس وتحرق دم البنت الله يوفقنا Icon_minitimeالخميس سبتمبر 16, 2010 9:46 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» بيقولو كلام بنات.....!
اذاى تعاكس وتحرق دم البنت الله يوفقنا Icon_minitimeالخميس سبتمبر 16, 2010 8:39 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» هى دية حقيقة البنت
اذاى تعاكس وتحرق دم البنت الله يوفقنا Icon_minitimeالخميس سبتمبر 16, 2010 8:30 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» اعرفي اسم شريك حياتك قبل مايجي
اذاى تعاكس وتحرق دم البنت الله يوفقنا Icon_minitimeالخميس سبتمبر 16, 2010 8:17 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

الإبحار
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني

اذاى تعاكس وتحرق دم البنت الله يوفقنا

شهد
مجنن البنات
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
مجنن البنات
مشرف
مشرف
مجنن البنات

اذاى تعاكس وتحرق دم البنت الله يوفقنا Empty
مُساهمةموضوع: اذاى تعاكس وتحرق دم البنت الله يوفقنا   اذاى تعاكس وتحرق دم البنت الله يوفقنا Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 19, 2008 6:09 pm

لو عايز تحرق دم بنت
--------------------------------------------------------------------------------
كيف يرفع الولد ضغط دم البنت؟؟؟
العملية فى منتهى السهولة و سيتم عرضها من خلال من خلال عدة مواقف متتالية و الله المستعان و ربنا يقدرنا على بنت حواء......

1- اذا كنت ماشفتهاش من زمان و قابلتها صدفة و بتسالك انت عامل ايه ازى احوالك ؟
ترد بمنتهى السماجة ...انتى مش شايفانى فرحان و سعيد انى قابلتك ااقوم ارقصلك يعنى؟

2- ولما ترد و تقول خلاص انا اسفة
ترد و تقول شىء طبيعى

3- لو كنت ماشى فى الشارع و عدت قدامك واحدة حلوة طبعا من الزوق و الادب انك تعاكسها بمنتهى الغتاتة او على الاقل ترش عليها ميه!!

4- لو كنت فى عرابيتك و عدى من جنبيك عربية و فيها بنت حلوة افضل باصصلها و متنح و لما تسالك انت بتبصلى كده ليه شد على الرابع و نفضلها.......

5- لو اتصلت بواحد و النمرة غلط و ردت عليك واحدة و قالتلك النمرة غلط من الطبيعى جدا انك ترد عليها و تقولها ماعليش اصل صوتك شبه صوت حسنى بالظبط.

6- لو ماشى مع بنت جميلة جدا و بتسالك عن رايك فى شكلها قولها
هايلة يا حياتى بس لو فيه منك على حريمى!!!!!!

7- لو عايز تغتت اكتر و اكتر على اى بنت فى الشارع و قف اى واحدة واسالها الساعة كام هتقولك مثلا : الساعة 4.30
بص فى ساعتك و قوللها تمام الساعة بتاعتك مظبوطة!!!!!

8- لو راكب عربية نقل (مقطورة) وعدت قدامك بنت فمن الجنتلة انك تيجى جنبها و تزمر على اخرك.....

9- لو نفسك تمشى مع بنت فى كليتك و كانت جاية تطلب منك حاجة للمرة الاولى فى حياتها (والطريقة مجربة و جابت مفعول) .....
هتنادى عليك........
- محمد .... ممكن لو سمحت......
- بصلها و اضحك فى و شها و بعدين دير وشك و نفضلها خالص و لا كانك شفتها قبل كده......
طبعا و شها هيبقى شبق الطمطماية لكنها بعد كده هتروح تشتكيك لزميلاتها و تقول عليك انك و لد تنك و ماعندكش دم و لا ذوق....
و فاجاة روح كلمها عادى و لا كان حاجة حصلت......
هتحتار فيك و تعجب بيك.... و يمكن تحبك.....

10- لو انت فى محل ودخلت بعديك بنت طبعا من الزوق انك تقول للبياع خلص الانسة الاول ........
و البياع لسة بيجيبلها الحاجة قوله : ماتخلصنى بقالى ساعة قدامك و بعدين بتمشى الانسة ليه انا جى قبلها
(طبعا اعمل حسابك ان البقال هيضربك باى حاجة فى ايده)

11- لو انت مع بنت و هتركبوا تاكسى و غيران عليها و خايف للسواق يقعد يبصلها فى المراية
طبعا اتصرف على الفور و قعدها جنبه و اقعد انت ورا!!!!!!

12- لو انت مصاحب بنت جادعة قوى و بتقف معاك فى كل المواقف المنيلة اللى بتحصلك و اخر موقف انك نايم على السرير بعد ما انضرت من شوية رجالة كانوا بيعاكسوها و انت عملت فيها محمد.سعد....
امسك ايديها برومانسية و بص فى عنيها و لو لابسة نضارة ماتبصش وقولها: انا مش عارف ارد جمايلك دى كلها ازاى لما رسبت السنة اللى فاتت و قفتى جنبى... و لما اتثبت و اتسرقت هدومى و فلوسى و قفتى جنبى .....و لما ابويا مات وقفتى جنبى ......
مش عارف ليه يا حياتى حاسس انك فقر و نحس!!!!!!!!

13- لو خطيبتك كانت فى رحلة وورتك صورة متصوراها جنب قفص القرود و بتسالك عن رايك فى الصورة الجنان دى؟؟؟
قولها: هو انتى مين فيهم!!!!!!!!

14- لو كنت ماشى مع بنت سامرة (على فكرة انا بموت فى السمر ماتفهمونيش غلط!) وكانت لابسة فستان احمر و قاليتلك دلعنى....
قولها : يا فحم مولع..!!!

15- لو كنت ماشى مع بنت و شفت شاب بيبوس ايد حبيبته (رومانسية طبعا.. وولد جنتل قوى يعنى) و بتقولك ماتبقى تعمل زيه
رد عليها و قولها : واعمل زيه ازاى و انا ماعرفش البنت اللى بيمشى معاها!!!!!!

16- لو بتسالك فى غيرة ( انا عرفت انك ماشى مع بنت تا

اى خدمة يا بنات بيبسى كولة بيبسى كولة الصعيدة هم دولت

lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
شهد
مشرف تحت التمرين
مشرف تحت التمرين
شهد

مُساهمةموضوع: رد: اذاى تعاكس وتحرق دم البنت الله يوفقنا   اذاى تعاكس وتحرق دم البنت الله يوفقنا Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 21, 2008 12:17 am

دا ايه السماجة دى

لو خطيبتك كانت فى رحلة وورتك صورة متصوراها جنب قفص القرود و بتسالك عن رايك فى الصورة الجنان دى؟؟؟

دا اللى هيعمل كده يبقى جاب الكلام لنفسه

لو هى قرده حبيبها هيكون قرد

: يعنى هو قرد D Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy :

بيبسى ارحم نفسك
مجنن البنات
مشرف
مشرف
مجنن البنات

مُساهمةموضوع: رد: اذاى تعاكس وتحرق دم البنت الله يوفقنا   اذاى تعاكس وتحرق دم البنت الله يوفقنا Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 21, 2008 4:45 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
alaapepo
مشرف ممتاز
مشرف ممتاز
alaapepo

مُساهمةموضوع: رد: اذاى تعاكس وتحرق دم البنت الله يوفقنا   اذاى تعاكس وتحرق دم البنت الله يوفقنا Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 21, 2008 5:33 am

حلوين يا رخم
الهدوء المزعج
مشرف
مشرف
الهدوء المزعج

مُساهمةموضوع: رد: اذاى تعاكس وتحرق دم البنت الله يوفقنا   اذاى تعاكس وتحرق دم البنت الله يوفقنا Icon_minitimeالسبت نوفمبر 22, 2008 7:21 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

بس اقولك على حاجه انا جربت حاجات زى دى كتير والمشكله انهم هايحبوك اكتر
تعرف ليه لانك الوحيد اللى بتقولهم الحقيقه ومبتخبيش Twisted Evil Twisted Evil عليهم
123mida
مرشح للاشراف
مرشح للاشراف
123mida

مُساهمةموضوع: رد   اذاى تعاكس وتحرق دم البنت الله يوفقنا Icon_minitimeالأحد نوفمبر 23, 2008 1:15 pm

هاهاهاي ضحكتنى
عايز تحرق دم بنت ده الولد كدا هو اللى دمه هيتحرق
--------------------------------------------------------------------------------

1- اذا كنت ماشفتهاش من زمان و قابلتها صدفة و بتسالك انت عامل ايه ازى احوالك ؟
ترد بمنتهى السماجة ...انتى مش شايفانى فرحان و سعيد انى قابلتك ااقوم ارقصلك يعنى؟
..............................كداممكن ترد وتقول طب ورينى كدا نفسى اوى اشوفك وانت بترقص وهتسيبك وتمشى يا روش ...................

2- ولما ترد و تقول خلاص انا اسفة .................. طبعاً مستحيل ترد على الرخامه وتقول انا اسفه....................
ترد و تقول شىء طبيعى

3- لو كنت ماشى فى الشارع و عدت قدامك واحدة حلوة طبعا من الزوق و الادب انك تعاكسها بمنتهى الغتاتة او على الاقل ترش عليها ميه!!

......................... انت متعرفش انك لو عملت كدا ممكن تلم عليك الناس وتاكل حتت علقه يا ابنى احسن لك بلاش ....................

4- لو كنت فى عرابيتك و عدى من جنبيك عربية و فيها بنت حلوة افضل باصصلها و متنح و لما تسالك انت بتبصلى كده ليه شد على الرابع و نفضلها.......
.........دى بقه سبنى اقولك عليها وبخبره صدقنى لما ولد بيتنح مابقولوش حاجه اصلا ببصله بصه ملهاش لزمه وانا اللى بشد على الرابع فريح نفسك geek .....

5- لو اتصلت بواحد و النمرة غلط و ردت عليك واحدة و قالتلك النمرة غلط من الطبيعى جدا انك ترد عليها و تقولها ماعليش اصل صوتك شبه صوت حسنى بالظبط.
............. طب وليه يا ابنى يجيب لروحه الشتيمه ما هو بعد ما يقفل هتقعد تشتم فيه وتقول احلى كلام ..............

6- لو ماشى مع بنت جميلة جدا و بتسالك عن رايك فى شكلها قولها
هايلة يا حياتى بس لو فيه منك على حريمى!!!!!!
.......... هتضحك عليه ومش هتعرفه تانى علشان هتقول عليه عبيط ولما واحده من اصحابها هتشوفه هتسلم عليك وتقول فى بالها يووه مكنتش عايزا اشوف الواد العبيط ده يعنى هيتشرد يا جميل.........

7- لو عايز تغتت اكتر و اكتر على اى بنت فى الشارع و قف اى واحدة واسالها الساعة كام هتقولك مثلا : الساعة 4.30
بص فى ساعتك و قوللها تمام الساعة بتاعتك مظبوطة!!!!!
............. طب مالها دى ومال الغتاته هتفتكر انه واحد ساعته مش مظبوطه وبيتاكد عادى ياعنى...............

8- لو راكب عربية نقل (مقطورة) وعدت قدامك بنت فمن الجنتلة انك تيجى جنبها و تزمر على اخرك.....
..... قشطه البنات بتموت فى المعاكسه حتى لو كانت زماره عربيه نقل برده هتنبسط ريح روحك ................

9- لو نفسك تمشى مع بنت فى كليتك و كانت جاية تطلب منك حاجة للمرة الاولى فى حياتها (والطريقة مجربة و جابت مفعول) .....
هتنادى عليك........
- محمد .... ممكن لو سمحت......
- بصلها و اضحك فى و شها و بعدين دير وشك و نفضلها خالص و لا كانك شفتها قبل كده......
طبعا و شها هيبقى شبق الطمطماية لكنها بعد كده هتروح تشتكيك لزميلاتها و تقول عليك انك و لد تنك و ماعندكش دم و لا ذوق....
و فاجاة روح كلمها عادى و لا كان حاجة حصلت......
هتحتار فيك و تعجب بيك.... و يمكن تحبك..... انسى

............... طب مش يمكن تعمل زي ما عملت فيها اول مره وهى اللى تمشى وتسيبه قفاه يقمر عيش ووشه زى الطماطمايه .......................

10- لو انت فى محل ودخلت بعديك بنت طبعا من الزوق انك تقول للبياع خلص الانسة الاول ........
و البياع لسة بيجيبلها الحاجة قوله : ماتخلصنى بقالى ساعة قدامك و بعدين بتمشى الانسة ليه انا جى قبلها
(طبعا اعمل حسابك ان البقال هيضربك باى حاجة فى ايده)
...................... اكيد البنت مش هتضايق مادام هى خلصت الاول فهى مستفيده الولد هو اللى خسران علشان اول حاجه البنت هتقول عليه مجنون والبياع كمان هيقوم بالواجب......

11- لو انت مع بنت و هتركبوا تاكسى و غيران عليها و خايف للسواق يقعد يبصلها فى المراية
طبعا اتصرف على الفور و قعدها جنبه و اقعد انت ورا!!!!!!
............. ده لو الولد عمل كدا سواق التاكسى هيقول عليه كيس جوافه ................

12- لو انت مصاحب بنت جادعة قوى و بتقف معاك فى كل المواقف المنيلة اللى بتحصلك و اخر موقف انك نايم على السرير بعد ما انضرت من شوية رجالة كانوا بيعاكسوها و انت عملت فيها محمد.سعد....
امسك ايديها برومانسية و بص فى عنيها و لو لابسة نضارة ماتبصش وقولها: انا مش عارف ارد جمايلك دى كلها ازاى لما رسبت السنة اللى فاتت و قفتى جنبى... و لما اتثبت و اتسرقت هدومى و فلوسى و قفتى جنبى .....و لما ابويا مات وقفتى جنبى ......
مش عارف ليه يا حياتى حاسس انك فقر و نحس!!!!!!!!
......... ده انت بتعز الولاد اوى كل النصايح بتاعتك مش نافعه بس دى بالذات البنت هيتعمل فى الولد حاجه وحشه قوى دى يا ابنى ممكن تقتله Twisted Evil ....................

13- لو خطيبتك كانت فى رحلة وورتك صورة متصوراها جنب قفص القرود و بتسالك عن رايك فى الصورة الجنان دى؟؟؟
.................... لا تعليق شهد خلاص قامت بالواجب..............

14- لو كنت ماشى مع بنت سامرة (على فكرة انا بموت فى السمر ماتفهمونيش غلط!) وكانت لابسة فستان احمر و قاليتلك دلعنى....
قولها : يا فحم مولع..!!!
................... حاسب لتولع فيك ..........................

15- لو كنت ماشى مع بنت و شفت شاب بيبوس ايد حبيبته (رومانسية طبعا.. وولد جنتل قوى يعنى) و بتقولك ماتبقى تعمل زيه
رد عليها و قولها : واعمل زيه ازاى و انا ماعرفش البنت اللى بيمشى معاها!!!!!!
..............دى بقه احلى واحده بجد معاك حق اكيد البنت هتضايق بس فى حاجة ماهى ممكن تضايقه كمان هتقول للولد " طيب ما تيجى نتعرف عليهم اصل الولد ده شاكله رومانسى قوى وبيفهم" geek

اى خدمة يا بيبسى لو انت عايز بقة كولة بيبسى ولو حتى كوبايه شاى باللبن اللى تأمر بيه والحساب عندى
lol! lol! lol! lol!
shaz0o0z
مرشح للاشراف
مرشح للاشراف
shaz0o0z

مُساهمةموضوع: رد: اذاى تعاكس وتحرق دم البنت الله يوفقنا   اذاى تعاكس وتحرق دم البنت الله يوفقنا Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 24, 2008 2:50 am

طيب انت مش شايف انك زودتها شوية ؟؟؟؟
alaapepo
مشرف ممتاز
مشرف ممتاز
alaapepo

مُساهمةموضوع: رد: اذاى تعاكس وتحرق دم البنت الله يوفقنا   اذاى تعاكس وتحرق دم البنت الله يوفقنا Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 24, 2008 4:03 am

ايه يا نوسه الكلام الكبير اللى انتى بتقوليه ده

كل اللى انتى بتقوليه مش بيحصل وبيبسى 50% من كلامه بيحصل

بس هو قالك ان اللى هيعمل كده انسان رخم والمفروض انه هيعرف برده بنت رخمه علشان تبقى رخامه فى رخامه
123mida
مرشح للاشراف
مرشح للاشراف
123mida

مُساهمةموضوع: رد: اذاى تعاكس وتحرق دم البنت الله يوفقنا   اذاى تعاكس وتحرق دم البنت الله يوفقنا Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 24, 2008 10:33 am

هههههههههههههههههههههههههه
فى ايه يا علاء
بيبسى بيرخم على البنات
وانا برخم على الولاد ..... كدا متعادلين Wink
bounce bounce bounce bounce bounce bounce

اذاى تعاكس وتحرق دم البنت الله يوفقنا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-