افتحى الشبابيك يا مصر واسمعى كلمة شبابك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

افتحى الشبابيك يا مصر واسمعى كلمة شبابك

عبر عن رايك بصراحه واحنا معاك هنقول بحماس افتح شباكك قول رايك يمكن كلمة تغير ناس

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» فساتين خطوبة
شوفتوا اللى حصل لهالة Icon_minitimeالخميس يوليو 07, 2011 12:57 am من طرف الله ربى والاسلام دينى

» لفات طرح جديدة
شوفتوا اللى حصل لهالة Icon_minitimeالخميس سبتمبر 23, 2010 9:59 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» عظه لكل فتاه
شوفتوا اللى حصل لهالة Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 17, 2010 8:53 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» بنت لا تتجاوز السنتين (شوفو المعجزة)
شوفتوا اللى حصل لهالة Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 17, 2010 6:03 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» نصائح لجمالك
شوفتوا اللى حصل لهالة Icon_minitimeالخميس سبتمبر 16, 2010 11:11 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» اختر من 1 الى 20 وشوف حظك
شوفتوا اللى حصل لهالة Icon_minitimeالخميس سبتمبر 16, 2010 9:46 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» بيقولو كلام بنات.....!
شوفتوا اللى حصل لهالة Icon_minitimeالخميس سبتمبر 16, 2010 8:39 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» هى دية حقيقة البنت
شوفتوا اللى حصل لهالة Icon_minitimeالخميس سبتمبر 16, 2010 8:30 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» اعرفي اسم شريك حياتك قبل مايجي
شوفتوا اللى حصل لهالة Icon_minitimeالخميس سبتمبر 16, 2010 8:17 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

الإبحار
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني

شوفتوا اللى حصل لهالة

يوسف بلال
baby_jow
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
baby_jow
مشرف ممتاز
مشرف ممتاز
baby_jow

شوفتوا اللى حصل لهالة Empty
مُساهمةموضوع: شوفتوا اللى حصل لهالة   شوفتوا اللى حصل لهالة Icon_minitimeالسبت ديسمبر 13, 2008 5:22 pm

البنت هاله جنزير بت بطالة اتمكست اداب في اليابان هي كانت ممسوكه قبل كده في 2005 وحطوها في الزنزانه السادسه بس طلعوها علشان السعودي قال انه كان متجوزها والاسترالي لما كشفوا عليه طلع لسه قاصر المره دي بقي اتمسكت مع اربعه مكسكين مره واحده

الشرطة اليابانية عاوزه تعرف مين اللي ساعد هاله جنزير علي قلة الادب دي في اليابان علشان اليابان طول عمرها بلد محترمة ما تعرفش قلة الادب دي

مسكوا تلاته شاكين فيهم انهم هما اللي بيساعدوا هاله جنزير علي قلة الادب

جوزية حلقوله اول ما اتمسك قال انا ماليش دعوه هي طول عمرها بتحب قلة الادب وقبل كده اتمسكت مع اربعه نيجيرين غير اللي كانت بتعمله في اسماعيلية وكان علطول لازم اربعه في المرة الواحده انا بس خدتها وبقيت اشغلها في شبكة اداب دولية بعد ما سمعتها كانت واصله كل حتة في مصر حتي في عيد ميلادها ظبطها وجبتلها اربعه اسبان بس المره دي انا بريء انا صحيح شلت عنها فستانها الاحمر من النص بس هي اللي كان فستانها متوسخ وهي اللي كملت وشالت كل الفستان هي اللي قليلة الادب وبتحب القباحه

امير خرم الباب دافع عن نفسه وقال انا ماليش دعوه انا فضلت واقف مكاني علي الباب زي ما عم ناجي الارتست قالي هو عارف كل حاجة وانا ما كنتش قادر علي كل الرجاله دي لوحدي انا راجل غلبان وتعبان والبوابين اللي قدامي عواجيز وهبل ماحدش ساعدني انا ما قدرتش امشي الرجاله

سلومه الاقرع انا مش مسئول انا ضربت المكسيكين في الشارع زي ما بعمل في مصر بس الشاويش هنا شديد بيخوف وبيهدننا بالترحيل انا واخواتي علطول بنضرب الناس التانية والعساكر بتوع مصر مش بيقولولنا حاجه ةلناس بتخاف ومش بتيجي ناحية هاله في مصر من كتير الضرب اللي بنضربهم انما هنا الشاويش كان شديد وكنا هنترحل علطول فكان لازم بقي نجري وراهم من غير ما نضربهم وبعدين احنا كبرنا وما عدناش قادرين نجري ورا العيال الصغيره العيال دي مالهاش غير الضرب وبعدين زمان كان ورانا سد مش خرم

سيبرتو اكيلس السواق انا مش مسئوله مش انا اللي وصلت المكسيكين هو الخواجه قالي امشي قدام انا ما بعرفش اسوق غير قدام ما بعرفش اجيب الرويس الفتيس بتاعي باظ يادوب بجري قدام شوية وارفع وخلاص خواجه قالي اعملي كده مافيش في مصر حد بيجي ورايا علطول بسوق لقدام حتي سيد التقيل لما جابوه يساعدني ما بيعرفش يسوق خالص علشان العربية بتاعته الشنطه بتاعتها تقيله ومش بتجري انا مش مسئوله

غطاس البلاعات ضحك وقال انا ماليش دعوه انا لبست عدة الغطس بتاعي لما لقيت الرجاله كلهم فوق هاله بس الشاويش جه وقالي ما ينفعش تغطس هنا في اليابان هنا مافيش بلاعات تغطس فيها وهددني انه هيطردني من اليابان انا خفت الشاويش هنا شديد بيقولوا من اذربيجان يعني ما يعرفش ابوه انا ما بعرفش اغطس هنا انا عاوز عساكر مصر اللي بيفرحوا لما اغطس وحتي اللي بيشوفهم مني بيخاف يكلمني وفيه كتير منهم بيفرح ويقعد يصفر احنا ما ينفعش نسافر اليابان من غير عساكر مصر عاوز اغطس يا ناس

الشرطة اليابانية ما عرفتش مين اللي ساعد هاله جنزير وسهلها قلة الادب وكان شغال قواد عليها بس انا عرفته انت كمان عرفته؟؟

لو كنت عرفت مين اللي ساعد هاله جنزير اتصل علي 4242 بس ما تنساش تحط كود المكسيك و متنساش ان الواد بتشوكا هو ال 13 في بلده

منقوووووووووووووووول

شوفتوا اللى حصل لهالة 446487370

شوفتوا اللى حصل لهالة 570323083
يوسف بلال
مشرف ممتاز
مشرف ممتاز
يوسف بلال

مُساهمةموضوع: رد: شوفتوا اللى حصل لهالة   شوفتوا اللى حصل لهالة Icon_minitimeالأحد ديسمبر 14, 2008 3:56 pm

اسم الله عليك ياحبيب قلبى
انا شوفت اللى حصل لزيزى بقالها اربع سنين متمرمته ياعينى وكل اللى ليه
كيف يروحلها مقديها برة وجوة ياحبيبى وكله على عينك ياتاجر
والبلطجيه ياعينى شافين ان هى سبوبه حلوة بيتخانقوا عليها
وكل واحد عاوز يتحكم فيها وهو اللى يشغلها
مرة منصور ومرة عباس ومرة درويش وعامر
اللى بيته من ازاز ما يحدفش الناس بالطوب
الاهلى عمكم اتغلب فى كاس العالم من بطل قارة مش زى اسيوط والاوليمبى
والجيش كلهم فى اخر الدورى
baby_jow
مشرف ممتاز
مشرف ممتاز
baby_jow

مُساهمةموضوع: رد: شوفتوا اللى حصل لهالة   شوفتوا اللى حصل لهالة Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 16, 2008 9:21 pm

[color=violet]
lol! lol! lol!
mat3yatshy ya Youssef cheers

[/color]
snow white
مشرف تحت التمرين
مشرف تحت التمرين
snow white

مُساهمةموضوع: رد: شوفتوا اللى حصل لهالة   شوفتوا اللى حصل لهالة Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 17, 2008 2:47 am

انا مش فاهمه حاجه........... scratch scratch scratch
اسو
مشرف تحت التمرين
مشرف تحت التمرين
اسو

مُساهمةموضوع: رد: شوفتوا اللى حصل لهالة   شوفتوا اللى حصل لهالة Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 17, 2008 2:55 am

ههههههههههههههههههههه
دا الناس الاهلاويه دمهم محروق شويا يا سنو وايت
يلا مبروك عليكو الاربعه
عقبال المرة الجايه عايزين نفرح بيكو كدة علي طول يا مشرفنا lol! lol! lol! lol! lol!
يوسف بلال
مشرف ممتاز
مشرف ممتاز
يوسف بلال

مُساهمةموضوع: رد: شوفتوا اللى حصل لهالة   شوفتوا اللى حصل لهالة Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 17, 2008 5:08 pm

[img]شوفتوا اللى حصل لهالة 956941254[/img][img]شوفتوا اللى حصل لهالة 685469470[/img]
alaapepo
مشرف ممتاز
مشرف ممتاز
alaapepo

مُساهمةموضوع: رد: شوفتوا اللى حصل لهالة   شوفتوا اللى حصل لهالة Icon_minitimeالخميس ديسمبر 18, 2008 2:11 am

هى هاله صحيح شالت بالاربعه بس معرفين مين المنحرف اللى ارتكب الجريمه

الرك على زيزى اللى بتشيل من الكل شمال وجنوب وشرق وغرب

مره راجل من اسكندريه اسمه الاولمبيى واستنجدت بالجيش ولكن طمعوا

فيها وعملها فيها واحد من حرس الحدود

هربت باللى فى بطنها اللى مجهول النسب ونزلت على الشرق ناحيه الاسماعيليه

بس علشان هى مزه طمعوا فيها وبرده اتعمل فيها نفس اللى اتعمل فى اسكندريه

قالت مفيش الا الجنوب الصعايده هم اللى هينجدونى طول عمرهم رجاله

بس معرفش زيزى كان قصدها ايه فى كلمه رجاله دى

اصلها راحت هناك واتظبتت تمام من عمال بترول فى اسيوط

فتحولها فتحتين صرف فى دماغها يخرج منها البترول

ويعانى نفسها تدخل الحمام من ست ماتشات بس مش عارفه

اكتشوا انها عندها عجر وعقم تهديفى

يا زيرى اللى فى وكسه يدارى وميبصش لغيره

شوفى الاول مين ابو الواد اللى فبطنك قبل ما تتكلمى عن هاله

على الاقل ابو الواد اللى فى بطن هاله ابوه بطل قاره امريكا الشماليه

اما ابو الواد اللى فى بطنك مجهول علشان انتى بتتثبتى فى اى مكان

منحرفه نعمل ايه فيكى

ليك حق يا جو انت وامثالك الزملكاويه تستنى وقعه للاهلى عمكم واللى بيزلكم دايما

علشان الفاشل نفسه كل الفرق تكون فاشله زيه وانت فاشل انت وامثالك الزمالكاويه

بدل ما تدارى خيبه فريقك وخيبتك انك لسه بتشجعه انت وامثالك الفاشله تتكلمى عن اسيادك

لمجرد انه اتغلب فى ماتش من بطل امريكا الشماليه فى بطوله لو انت وكل الزمالكويه قلعوا ملط

ومشيوا فى الشارع علشان يلعبوا فيها مش هيشموا حتى رباط جزمه اى لاعب بيلعب فى البطوله دى

كفايه عليك كده يا زملكاوى يا فاشل وكفايه انى اقول يا زملكاوى

يا فاشل يا فاشل يا فاشل يا فاشل يا فاشل

ييييييييييييييييا ززززززززززززززززملككككككككككاوى
شهد
مشرف تحت التمرين
مشرف تحت التمرين
شهد

مُساهمةموضوع: رد: شوفتوا اللى حصل لهالة   شوفتوا اللى حصل لهالة Icon_minitimeالخميس ديسمبر 18, 2008 2:28 pm

لا اله الا الله

هو ده مش منتدى عربى ولا انا مش شايفة

مين بقى هاله ومين زيزى حد يترجم

Smile Smile Smile Smile Embarassed Embarassed
اسو
مشرف تحت التمرين
مشرف تحت التمرين
اسو

مُساهمةموضوع: رد: شوفتوا اللى حصل لهالة   شوفتوا اللى حصل لهالة Icon_minitimeالخميس ديسمبر 18, 2008 6:07 pm

ايه يا جماعه في ايه هدو نفسكو شويا
والف مبررررروك علي المكسب الجديد1/0
ماشاء الله عليكو لعيبه لعيبه فعلا afro

شوفتوا اللى حصل لهالة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-