افتحى الشبابيك يا مصر واسمعى كلمة شبابك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

افتحى الشبابيك يا مصر واسمعى كلمة شبابك

عبر عن رايك بصراحه واحنا معاك هنقول بحماس افتح شباكك قول رايك يمكن كلمة تغير ناس

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» فساتين خطوبة
خلى الورد 0 0 0 يقول عنك Icon_minitimeالخميس يوليو 07, 2011 12:57 am من طرف الله ربى والاسلام دينى

» لفات طرح جديدة
خلى الورد 0 0 0 يقول عنك Icon_minitimeالخميس سبتمبر 23, 2010 9:59 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» عظه لكل فتاه
خلى الورد 0 0 0 يقول عنك Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 17, 2010 8:53 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» بنت لا تتجاوز السنتين (شوفو المعجزة)
خلى الورد 0 0 0 يقول عنك Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 17, 2010 6:03 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» نصائح لجمالك
خلى الورد 0 0 0 يقول عنك Icon_minitimeالخميس سبتمبر 16, 2010 11:11 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» اختر من 1 الى 20 وشوف حظك
خلى الورد 0 0 0 يقول عنك Icon_minitimeالخميس سبتمبر 16, 2010 9:46 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» بيقولو كلام بنات.....!
خلى الورد 0 0 0 يقول عنك Icon_minitimeالخميس سبتمبر 16, 2010 8:39 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» هى دية حقيقة البنت
خلى الورد 0 0 0 يقول عنك Icon_minitimeالخميس سبتمبر 16, 2010 8:30 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» اعرفي اسم شريك حياتك قبل مايجي
خلى الورد 0 0 0 يقول عنك Icon_minitimeالخميس سبتمبر 16, 2010 8:17 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

الإبحار
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني

خلى الورد 0 0 0 يقول عنك

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
اسو
مشرف تحت التمرين
مشرف تحت التمرين
اسو

خلى الورد 0 0 0 يقول عنك Empty
مُساهمةموضوع: خلى الورد 0 0 0 يقول عنك   خلى الورد 0 0 0 يقول عنك Icon_minitimeالسبت ديسمبر 13, 2008 7:30 pm

كتير من لحظات السعاده بنفكر فى الورد ... نهديه عشان نعبر عن اللى جوانا ... مشاعرنا الجميله و احلامنا و فرحتنا مش بتظهر غير من خلال الورد ... هوه الشيء الوحيد اللى قادر حاجات كتير قوى تعجز الكلمات على توصيلها ...
لو فكرت شويه و تعرف ان فيه معانى ولغه خاصه محتاجه انك تعرفها كويس عشان تكون معبره بحق و حقيقى
عن مشاعرك وكل اللى انت عايز تقوله .....
عشان كده لازم تتعلم لغه الورد و انا برده معاك .
زمان قوى كانت المرأه بتستخدم الورد كنوع من الزينه فلو وضعت المرأه الورد فوق قلبها فهى بهذا تريد ان تقول انا احبك و عندما تزين شعرها بورده فهذا يدل على الحذر و الاحتراس اما اذا وضعت فى يدها او معصمها ورده
فهذا رمز للصداقه او الذكرى .
لو محتاج تعبر عن اللى جواك واخترت ورده عشان تبقى رسول محبه وغرام بينك وبين حبيبتك اعرف انك لازم تقدمها بايدك اليمين لان ده معناه انك بتبصم انها تقول اللى انت مش عارف تقوله ... اختار كمان كويس لون الورد اللى هاتقدمه لان كل لون و له معنى ........................
اللون الاحمر : معناه الافتقاد و الشوق .
اللون الاصفر :بيقول انك شمس حياتى .
اللون الوردى : فمعناه بعشقك .
لون الورد الازرق : معناه انك مخلص لها حتى اخر لحظه فى عمرك .
اللون البرتقالى : اوعى تهديه لحبيبتك ممكن تهديه لصديق عشان يدل على وفائك واخلاصك .
اللون الابيض : بيقول انك مؤمن بعفتها و طهارتها .اللون البنفسجى :معناه انك بتتمنى له السعاده والتوفيق .

عدد الورد اللى بتهديه كمان له معنى .....
لو قدمت ورده واحده كأنك بتقول (انت كل شيء) و لو وردتين تبقى عايز تقول (استحاله نفترق ابدا )و لو اربع وردات تبقى عايز (تشكرها على حبها ) و لو سبع وردات تبقى عايز تقول (بحبك و بموت فيكى ) اما 8 وردات معناها (انك معاها لحد اخر لحظه فى العمر ) و لو 10 وردات معناهم (تتجوزينى )

يلا شوف هتعبر ازاى .......
شهد
مشرف تحت التمرين
مشرف تحت التمرين
شهد

مُساهمةموضوع: رد: خلى الورد 0 0 0 يقول عنك   خلى الورد 0 0 0 يقول عنك Icon_minitimeالسبت ديسمبر 13, 2008 10:47 pm

اسو جميل جدا

بس ده له هو بس

طيب انا اهديه ايه

بصى انا هاعمل بوكيه احمر وروز واصفر واغلفهم بورد ازرق

والعدد ده سر مش هاقولك

واهديكى انتى ورداية برتقالى
shaz0o0z
مرشح للاشراف
مرشح للاشراف
shaz0o0z

مُساهمةموضوع: رد: خلى الورد 0 0 0 يقول عنك   خلى الورد 0 0 0 يقول عنك Icon_minitimeالأحد ديسمبر 14, 2008 4:51 pm

بجد يا اسو بحب الورد اوى
بحب الورد الأحمر (الجورى )

وبحسوا نقطة ضعفي وبجد وردة وحدة من إنسان مقرب بتسوا هدايا الدنيا كلا
وليكو مني باقة ورد جوري لكل الأعضاء والمشرفين
وكل واحد ياخد وردة ويمشي
وردة وحدة بس lol!

خلى الورد 0 0 0 يقول عنك Bsmlh_676394c360

خلى الورد 0 0 0 يقول عنك Bsmlh_3aecf7f99f

خلى الورد 0 0 0 يقول عنك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-