افتحى الشبابيك يا مصر واسمعى كلمة شبابك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

افتحى الشبابيك يا مصر واسمعى كلمة شبابك

عبر عن رايك بصراحه واحنا معاك هنقول بحماس افتح شباكك قول رايك يمكن كلمة تغير ناس

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» فساتين خطوبة
حكايه محتاج فيها رأيكم Icon_minitimeالخميس يوليو 07, 2011 12:57 am من طرف الله ربى والاسلام دينى

» لفات طرح جديدة
حكايه محتاج فيها رأيكم Icon_minitimeالخميس سبتمبر 23, 2010 9:59 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» عظه لكل فتاه
حكايه محتاج فيها رأيكم Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 17, 2010 8:53 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» بنت لا تتجاوز السنتين (شوفو المعجزة)
حكايه محتاج فيها رأيكم Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 17, 2010 6:03 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» نصائح لجمالك
حكايه محتاج فيها رأيكم Icon_minitimeالخميس سبتمبر 16, 2010 11:11 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» اختر من 1 الى 20 وشوف حظك
حكايه محتاج فيها رأيكم Icon_minitimeالخميس سبتمبر 16, 2010 9:46 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» بيقولو كلام بنات.....!
حكايه محتاج فيها رأيكم Icon_minitimeالخميس سبتمبر 16, 2010 8:39 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» هى دية حقيقة البنت
حكايه محتاج فيها رأيكم Icon_minitimeالخميس سبتمبر 16, 2010 8:30 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» اعرفي اسم شريك حياتك قبل مايجي
حكايه محتاج فيها رأيكم Icon_minitimeالخميس سبتمبر 16, 2010 8:17 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

الإبحار
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني

حكايه محتاج فيها رأيكم

shaz0o0z
goota
zaza
amr showman
tito
baby_jow
الهدوء المزعج
11 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الهدوء المزعج
مشرف
مشرف
الهدوء المزعج

حكايه محتاج فيها رأيكم Empty
مُساهمةموضوع: حكايه محتاج فيها رأيكم   حكايه محتاج فيها رأيكم Icon_minitimeالخميس يونيو 12, 2008 10:36 am

انسان عايش فى الدنيا علشان يتعرف على بنات وبس ويقنع كل واحده فيهم انه هايكمل مشوار الحياه معاها وكلهم بيقعوا فى حبه وبما اننا فى زمن الحب وفى زمن اصبح فيه الشاب عمله نادره فكل بنت مبتضيعوش مين ايديها وهو بيحسس كل واحده انه فارس احلامها قعد يحكيلى على كل قصه من قصصهم وكل قصه فيهم اغرب من التانيه وكلامه معاهم كله طبعا كذب فى كذب وشويه من البنات دول سلمولوا حاجات كتير فى نفسهم وطبعا انتوا فاهمنى ياترى الأنسان ده تكوينه ايه ؟وايه صفاته الحلوه ده ازا كان فيه؟ لو قلتلكوا على عدد البنات اللى بيحبوه فى وقت واحد اكيد هاتكونوا مذهولين جدا من الرقم بس مش هاينفع اقولوا علشان محسرش حد على نفسه او على رجولته وشبابه ياجماعه انا كل مابفتكر الشخصيه دى بحس احساس مؤرف جدا بس فى نفس الوقت بقول ربنا يكشفه وياخد الم يعدله ياريت اسمع رأى كل واحد فيكم عن البنى ادم ده..... نرجو الاهتمام
baby_jow
مشرف ممتاز
مشرف ممتاز
baby_jow

مُساهمةموضوع: الدنيا قلابة   حكايه محتاج فيها رأيكم Icon_minitimeالجمعة يونيو 13, 2008 1:54 am

الواحد دا يامصطفى بيفكرنى بواحد بردو كان زية بالظبط كان بيكدب على البنات كتير وكان عايش اكتر من قصة حب فى وقت واحد واهو فضل كدة لحد كلهم ما زهئوا منة وسابوة عايش لوحدة مش عارف يعمل اي حاجة فالدنيا الواسعة دى وللاسف كل المشاعر والاحاسيس والكلام الحلو اللى كان عندة كلة راح عليهم ودلوقتى هو بقى زية زى اى واحد لسانة مقطوع مش عارف حتى يعبر عن اعجابة بأى بنت يشوفها ادعولة ربنا يكرمة لاحسن خلاص حاله بقى يصعب علكل وقول لصاحبك دا الحق نفسك بدل ميحصللك زى ماحصل لية pale
tito
مشرف ممتاز
مشرف ممتاز
tito

مُساهمةموضوع: رد: حكايه محتاج فيها رأيكم   حكايه محتاج فيها رأيكم Icon_minitimeالجمعة يونيو 13, 2008 2:58 am

انا شايف ان صاحبك ده مشكلته انه مش لاقى انسانه تغيره
كل اللى قابلهم كان هو اللى بيغير فى شخصيتهم لانهم بيحبوه
هو عمره ما حب حد فيهم
لكن لو حب اكيد هيتغير
amr showman
مشرف
مشرف
amr showman

مُساهمةموضوع: رد: حكايه محتاج فيها رأيكم   حكايه محتاج فيها رأيكم Icon_minitimeالجمعة يونيو 13, 2008 6:35 am

فعلا يا عصام الحب يصنع المعجزات دواه يا مصطفى انه يحب بجد وبصدق مع نفسه قبل مايكون مع الانسانه اللي هتشاركه حياته المفروض وخليه فعلا يجرب يحب بجد وهيعرف الفرق بين الحب وانه يكون انسان كذاب وبعدين ( افعل يابن ادم ما شئت فكما تدين تدان)
zaza
مشرف
مشرف
zaza

مُساهمةموضوع: رد: حكايه محتاج فيها رأيكم   حكايه محتاج فيها رأيكم Icon_minitimeالخميس يونيو 19, 2008 9:05 pm

ما طار طائر وارتفع الا كما طار وقع
اكيد هيجى اليوم اللى يوقع فية
ويلاقى البنت اللى تبهدله
ويعرف ان الله حق
لان بنات الناس مش لعبة
بس عايز يا مصطفى اسالك عن حاجة
في شباتب كتير تقعد تقول البنت اللى همشى معاها مش هجوزاها
لو كل بنت عرفت وادمش هتجوز يبقى البنات كلها هتعنس
يلريت نعامل البنات بجد باحساس صادق وما نهزرش
goota
عضو كويس
عضو كويس

مُساهمةموضوع: رد: حكايه محتاج فيها رأيكم   حكايه محتاج فيها رأيكم Icon_minitimeالإثنين يونيو 23, 2008 8:52 pm

والله دا انسان غريب ومنقدرش نحكم عنه حكم وحش لاننا منعرفش ايه ظروفه مش يمكن يكون عنده نقص في شئ وبيعوضه في الموضوع ده بس كل الي اقدر اقوله عليه لو حد قريب منه اوي وعارف حكايته كلها يحاول يتكلم معاه واكتر حاجه هتقنعه انو يدخلو عن طريق واحد دينه ميرضاش بكده اكيد هيقتنع وربنا يهدي ياااااااااااااارب
shaz0o0z
مرشح للاشراف
مرشح للاشراف
shaz0o0z

مُساهمةموضوع: رد: حكايه محتاج فيها رأيكم   حكايه محتاج فيها رأيكم Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 24, 2008 2:17 am

هلأ انا بنت وانا الوحيدة يلي رح حس بإحساس البنت يلي بتوقع تحت كذب شب او خداع انا برأي هادا الأنسان اناني ويلي عم يعملو ببنات الناس ممكن يلاقي يوم من الايام بأخواتو البنات او مستقبلا ببناتو انا برأي يامصطفى اذا كنت قريب من هالشب بتمنى انو تنصحوا وتفهمو انو بنات الناس مو لعبة يلعب فيا واذا مالو مقتنع بأي بنت من هالبنات مو ضروري يعلقها فيه او يربطا بكلام مالو اي صحة ولا يحكي معها كلام حلو ممكن يأثر على مشاعرها .
ومع الايام رح يصير الكل ضدو ومايثق حدا فيه والدنيا دوارة والصراحة ما حلو من الشب يعرف هالكم الهائل من البنات يعني مشان سمعتو بين الناس وسيرتو على العموم الله يهديه ويهدي كل شباب وبنات امة سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم . والله يجمعو ببنت الحلال يلي تخليه يبعد عن هالشي .
moon night
مرشح للاشراف
مرشح للاشراف
moon night

مُساهمةموضوع: رد: حكايه محتاج فيها رأيكم   حكايه محتاج فيها رأيكم Icon_minitimeالخميس يونيو 26, 2008 2:31 am

(ان لم تستحى فافعل ما شاءت)
والله انا شايفة الغلط الاكبر على البيت اللى تسلم نفسها وتذل نفسها لواحد يتحكم فيها زى ما هو عايز وتبقى البيت دية تستاهل اللى يجرى فيها
وبجد يا مصطفى مع كل راى بيقولك لو تعرف الشاب دة كلمة وقولة اتقى ربنا فيهم وفى نفسك يمكن ربنا يهدية
alaapepo
مشرف ممتاز
مشرف ممتاز
alaapepo

مُساهمةموضوع: رد: حكايه محتاج فيها رأيكم   حكايه محتاج فيها رأيكم Icon_minitimeالجمعة يونيو 27, 2008 1:45 am

انا شايف انه ولد مش محترم وتربيته فيها حاجه ناقصه

والبنت كمان نفس النظام مش هنضحك على بعض ونقول

هو بيضحك على البنات مفيش حد عبيط دلوقتى

زى ما الولد عاوز يظبط بنات ويخرج الكبت اللى عنده

ابنات برده عاوز تحب وتتحب وتخرج

حتى لو عن طريق التظبيط

خلينا نتكلم بصراحه ومنضحكش على بعض

عاوز تقنعنى ان اللى بيحصل فى الجناين والشوارع والمراكب

البنت بريئه منه والواد هو اللى ضحك عليها وسلمتله علشان الحب

كل ده اى كلام وخلاص البنت دلوقتى عارفه ان الولد اللى هتخرج معاه ويحصل بينهم حاجه مش هيتجوزها

ويعنى البنات اللى بيتظبطوا فى الرحلات من اول مره ده برده حب

يا عم دع الخلق للخالق ومتشغلش بالك
ميرنا احمد
عضو كويس
عضو كويس
ميرنا احمد

مُساهمةموضوع: رد: حكايه محتاج فيها رأيكم   حكايه محتاج فيها رأيكم Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 01, 2008 8:58 pm

اشكرك لفتح هيدا الموضوع المهم جدا بالنسبه للشباب اليوم واتمنى من هيدا الشاب والجميع من يقرء هذه القصه ان يفكر باعقلانيه اكثر يا اخي انت الان تتمتع بصحه وعافيه وجمال ولاكن لا تجعل هذا الشيئ متكبرا ومتفاخر بانفسك لكي تضحك على البنات اكيد انت رجل واكيد انت لك اخوات وام يعني باختصار الذي لا تحبهوه لنفسك لا تحبوه لغيرك وراعي ربك ودينك واهلك والله الواحد ما بيضمن عمره الله يبعتلك بنت الحلال التي سوف تصونك . Crying or Very sad No
totalovedodo
عضو جامد موت
عضو جامد موت
totalovedodo

مُساهمةموضوع: رد: حكايه محتاج فيها رأيكم   حكايه محتاج فيها رأيكم Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 23, 2008 2:52 pm

الشاب دة مريض بحجتين لما طالع من علاقه فاشله وعاوز ينتقم لما محبش بس انا عاوز ارد بردة واقول ان لما يكلم بنت ولا حاجه مش بالجمال والحلاة فى ناس كتير بيكلمو بنات كتير اوى ومش حلوين بالدرجه اللى انت متخيلها وفى نفس الوقت ياريت اقول لكل الشباب مش دة بس خاف على اى بنت لان هيتعمل فيك فى امك فى احتك فى مراتك يقول الله ( افعل يا ابن ادم ما شات كما تدين تدان )

حكايه محتاج فيها رأيكم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-