افتحى الشبابيك يا مصر واسمعى كلمة شبابك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

افتحى الشبابيك يا مصر واسمعى كلمة شبابك

عبر عن رايك بصراحه واحنا معاك هنقول بحماس افتح شباكك قول رايك يمكن كلمة تغير ناس

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» فساتين خطوبة
اجمد شباب على مستوى الجمهوريه Icon_minitimeالخميس يوليو 07, 2011 12:57 am من طرف الله ربى والاسلام دينى

» لفات طرح جديدة
اجمد شباب على مستوى الجمهوريه Icon_minitimeالخميس سبتمبر 23, 2010 9:59 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» عظه لكل فتاه
اجمد شباب على مستوى الجمهوريه Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 17, 2010 8:53 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» بنت لا تتجاوز السنتين (شوفو المعجزة)
اجمد شباب على مستوى الجمهوريه Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 17, 2010 6:03 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» نصائح لجمالك
اجمد شباب على مستوى الجمهوريه Icon_minitimeالخميس سبتمبر 16, 2010 11:11 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» اختر من 1 الى 20 وشوف حظك
اجمد شباب على مستوى الجمهوريه Icon_minitimeالخميس سبتمبر 16, 2010 9:46 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» بيقولو كلام بنات.....!
اجمد شباب على مستوى الجمهوريه Icon_minitimeالخميس سبتمبر 16, 2010 8:39 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» هى دية حقيقة البنت
اجمد شباب على مستوى الجمهوريه Icon_minitimeالخميس سبتمبر 16, 2010 8:30 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

» اعرفي اسم شريك حياتك قبل مايجي
اجمد شباب على مستوى الجمهوريه Icon_minitimeالخميس سبتمبر 16, 2010 8:17 pm من طرف الله ربى والاسلام دينى

الإبحار
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني

اجمد شباب على مستوى الجمهوريه

dody magic
zaza
shaz0o0z
bedo
bondoq
البلدوزر
baby_jow
M.Amin
alaapepo
moh goda
nano
amr showman
مجنن البنات
tito
الهدوء المزعج
Ambozza
يوسف بلال
Admin
22 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

اجمد شباب على مستوى الجمهوريه Empty
مُساهمةموضوع: اجمد شباب على مستوى الجمهوريه   اجمد شباب على مستوى الجمهوريه Icon_minitimeالسبت مايو 17, 2008 3:43 am

يا جماعه شباك الشله ده عباره عن صوت مؤسسى الموقع
لو عايزين تتعرفوا بينا ونبقى كلنا اصحاب يبقى تماموز
احنا شلتنا لا تتعدى 20 شاب
بس هكون مبسوط جدا لما الشله دى تبقى 20 مليون شاب
كل واحد دلوقتى من الشله اللى أسست موقع شبابيك هيدخل ويعرف نفسه ليكم
وياريت لو حسيتوا ان ممكن انتوا كمان تبقوا اصحابنا وفى شلتنا وعايزين تتكلموا فى نفس شباكنا كل واحد يددخل يعرف نفسه
bounce bounce bounce
https://shbabik.hooxs.com
يوسف بلال
مشرف ممتاز
مشرف ممتاز
يوسف بلال

مُساهمةموضوع: رد: اجمد شباب على مستوى الجمهوريه   اجمد شباب على مستوى الجمهوريه Icon_minitimeالسبت مايو 17, 2008 3:47 am

انا بقى يوسف اكبر واحد فيهم سنا 27 سنه بحب اصحابى جدا وبصراحه انا لقيت نفسى معاهم بيقولوا عليا بفهم انا بحب الكرة جدااااااا واهلوى اوى بس مش متعصب
بحلم بمصر حلوة وحرة وشباب مصر احسن وكلنا صوت واحد قلب واحد مستنى اصحابى الجدد

عدل سابقا من قبل يوسف بلال في الأحد مايو 18, 2008 4:56 pm عدل 1 مرات
Ambozza
مشرف ممتاز
مشرف ممتاز
Ambozza

مُساهمةموضوع: رد: اجمد شباب على مستوى الجمهوريه   اجمد شباب على مستوى الجمهوريه Icon_minitimeالسبت مايو 17, 2008 3:50 am

انا احمد شومان الشهير ياامبوزه عندي 21 سنه بحب الرياضه جدا وبحب الكمبيوتر جدا...وعلي فكره شلتنا جميله جدا كلنا اخوات واصحاب في نفس الوقت اتمني انكوا تيجوا ونبقي اصحاب كتتتتتتتتتتتتتتير جدا .............مع تحياتي : احمد شومان مشرف شباك الرياضه
الهدوء المزعج
مشرف
مشرف
الهدوء المزعج

مُساهمةموضوع: رد: اجمد شباب على مستوى الجمهوريه   اجمد شباب على مستوى الجمهوريه Icon_minitimeالسبت مايو 17, 2008 6:57 am

انا مصطفى واعوذ بالله من كلمة أنا 22 سنه عبد فقير لله بتمنى انى الاقى المنتدى بتاعنا اجمد واحلى واروش منتدى على الشبكه بس كله فى طاعة الله طبعا اللى هايزورنا مره اكيد انشاء الله هايزورنا تانى نتمنى تكونوا اسعد ناس فى الوجود وربنا يخليلى صحابى وانتوا تحياتى : عبد فقير لله

عدل سابقا من قبل Gladiator في الخميس مايو 22, 2008 11:30 am عدل 2 مرات
tito
مشرف ممتاز
مشرف ممتاز
tito

مُساهمةموضوع: رد: اجمد شباب على مستوى الجمهوريه   اجمد شباب على مستوى الجمهوريه Icon_minitimeالسبت مايو 17, 2008 10:51 pm

انا تيتو cheers
مصطفى عصام
واحد من شلة اجمد شباب فى مصر
اعتبر من مؤسسين الشله
اهلاوى جدا جدا جدا تقدر تعد من هنا لتانى يوم
واصحابى بيقولوا انى بلعب كرة قدم كويس
على فكره احنا عندنا فرقة جامده مووووووووووووت
واللى شايف نفسه يحجز فى اى حته فى مصر ونروح نلاعبه ونغلبه فى عقر داره
او ممكن نلعب على التعادل وانتوا عارفين طبعا ان الجون ب 2 فى ارض المنافس Basketball
المهم شلتنا دى عباره عن مجموعة شباب مسخره وجدعان موت ويارب الموقع ده ينجح ويعبر عن افكارنا
ويارب نبقى كلنا اصحاب بجد وتبقى مصر كلها شلة واحده ونوحد افكارنا ونوحد كلامنا
يمكن كلامنا يبقى ليه قيمه كبير
عبر عن رايك بحماس يمكن كلمة تغير ناس Cool Cool Cool
مجنن البنات
مشرف
مشرف
مجنن البنات

مُساهمةموضوع: من طرف عمرو بيبسى   اجمد شباب على مستوى الجمهوريه Icon_minitimeالأحد مايو 18, 2008 2:49 am

بسم الله الرحمن الرحيم
انا عمرو بيبسى
الد لوعه بتاعت الشله انا عوز اقوال حاجة صغيرة
انا بحبكم كلكم كدة على بعضكم بجد
بااااااااااااى علشان انا عوز انام بااااااااااااااااااااااااااى
amr showman
مشرف
مشرف
amr showman

مُساهمةموضوع: رد: اجمد شباب على مستوى الجمهوريه   اجمد شباب على مستوى الجمهوريه Icon_minitimeالأحد مايو 18, 2008 3:16 am

بسم الله الرحمن الرحيم
صباح الخير او مساء الخير حسب توقيت قرائتكم للرساله Wink
احب اعرفكم بنفسي انا عمرو شومان صاحب صحبي على فكره وبحب اصحابي اوووووووووي Smile
واتمنى للناس كلها الحب والسعاده في كل وقت ويارب تحققوا كل اللي بتحلموا بيه cheers
انا ادعوكم وده شرف ليه اني اتعرف على اصحاب جديده وكتيييييييييييييييره من خلال هذا المنتدي الجميل زيكو Very Happy
وصدقوني هتلاقوا كل اللي انتوا بتتمنوه هنا في كل الجوانب وكل المجالات Wink
على فكره اصحابي بيقولوا ان انا بلعب كوره كويس وخصوصا وانا بلعب مع مصطفى عصام على اساس ان انا فاهم لعبه وهو فاهم لعبي Basketball
وكفايه كده علشان ماصدعكوش ونتقابل على كل خير
السلام عليكم Wink
nano
مشرف
مشرف
nano

مُساهمةموضوع: نانو   اجمد شباب على مستوى الجمهوريه Icon_minitimeالأحد مايو 18, 2008 9:40 pm

السلامو عليكم جميعا
انا نادر الشهير بنانو انا 24 سنة انا البركة بتاعت الشلة وحارس المرمى بتاعهم واحب الطبخ اوى وياريت تزورونا ونتعرف بيكم
moh goda
مشرف
مشرف
moh goda

مُساهمةموضوع: محمد جوده   اجمد شباب على مستوى الجمهوريه Icon_minitimeالإثنين مايو 19, 2008 1:54 am

احب اعرفكم بنفسي انا محمد جوده من مؤسسي الشله واحد اهم الاعضاء في منتخب الشله بيقولوا عليا رمانه الميزان بتاعه خط دفاعهم وجامد اوي في الهجوم وانا مشرف شباك المنوعات وبرحب بكل الاعضاء الجد والقدامي

عدل سابقا من قبل moh goda في الثلاثاء سبتمبر 02, 2008 4:14 am عدل 1 مرات
alaapepo
مشرف ممتاز
مشرف ممتاز
alaapepo

مُساهمةموضوع: رد: اجمد شباب على مستوى الجمهوريه   اجمد شباب على مستوى الجمهوريه Icon_minitimeالإثنين مايو 19, 2008 11:38 pm

السلام عليكم
ازيكم يا جماعه احب اعرفكم بنفسى انا علاء رضا الشهير بعلاء بيبو
عندى 25 سنه وبشتغل مهندس كهرباء
انا اكيد طبعا اهلاوى جدا بس مش متعصب وفى نفس الوقت بموت فى فريق برشلونه للابد
احب اعرفكم ان الشله بتاعتنا احلى شله فى الدنيا وبجد الشباب دول احلى واجدع شباب فى الدنيا واللى هينضم للشله مش هيخسر ابدا عندنا هتلائى كل حاجه انت عاوزها ولو عاوز اصحاب بجد موجودين ويشرفهم انك تكون موجود معاهم هنقول كلمه حق فى كل المجالات بس علشان نصلح بيها الموضوع من غير تعصب بالعقل يعنى
وعاوز تعرفوا اننا شله بتحب الكروه جدا وبنعمل ماتشات جامده جدا اللى عاوز يلاعبنا يجهز فرقته واحنا جاهزين بس اللى خايف يروح احسن ليه ولفرقته
مش عاوز اطول عليكوا بس من الاخر احنا شله جامده اوى نصحك تقرب وتيجى خد فكره عن عالمنا مستين شباب وبنات مصر والعالم كله
احلى سلام من واحد اهلاوى دما وكاتلونى روحا
M.Amin
مشرف ممتاز
مشرف ممتاز
M.Amin

مُساهمةموضوع: رد: اجمد شباب على مستوى الجمهوريه   اجمد شباب على مستوى الجمهوريه Icon_minitimeالثلاثاء مايو 20, 2008 12:38 am

السلام عليكم ورحمة الله و بركاتة
انا محمد امين 24 سنة
ممكن نقول اني برضة من اقدم الناس في الشلة دي واصحابي بيقولو اني بقف جون كويس
بس انا مش مقتنع بكدة وهاتلاقوني عامل منتدي اسمة معلومات عامة مسؤل بعض الشئ بمعاونة اصحابي تجميل شكل المنتدي M Amin
baby_jow
مشرف ممتاز
مشرف ممتاز
baby_jow

مُساهمةموضوع: Youssef   اجمد شباب على مستوى الجمهوريه Icon_minitimeالجمعة مايو 23, 2008 2:45 am

السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة
انا يوسف عندى 25 سنة
انا اعرف الناس دى من زمان اوى من ايام الجيزة كدة Laughing وبجد احسن حاجة فينا انا احنا اصحاب من زمان اوى
عموما اتمنى التوفيق للناس كلها ان شاء الله ويارب كدة نفضل صحاب على طوووووووول على فكره ياجماعى اى حد من الناس الجديدة مش صحابى يحتاج اى حاجة من راديوشاك يبعتلى على طوول Laughing
البلدوزر

مُساهمةموضوع: رد: اجمد شباب على مستوى الجمهوريه   اجمد شباب على مستوى الجمهوريه Icon_minitimeالجمعة مايو 23, 2008 10:23 pm

انا احمد الشهير بالبلدوزر غصب عنى بحب اصحابى موت ومقدرش ازعل منهم حتى ولو زعلونى بحب الرياضه جدا باى يا رجاله
bondoq
مشرف
مشرف
bondoq

مُساهمةموضوع: رد من بندق الشله   اجمد شباب على مستوى الجمهوريه Icon_minitimeالأربعاء مايو 28, 2008 1:47 pm

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اولا اعرفكم بنفسى عمرو فكرى الشهير ببندق انا شبه خالد الغندور جدا ياجماعه وزمالكاوى موت كنت متعصب لكن دلوقتى
بتكلم فى الكوره بلحق اكتر من التعصب انا الباك شمال بتاع الفريق لكن حاليا موقوف والله واعلم هرجع الملاعب امته بعلم الغيب
لكن انا بحب اصدقائى دول موت موت موت وبشكر محمد امين من هذه الرساله انه عرفنى على الشله الجميله داه لاننا كلنا بنحب بعض انا مشرف فى المنتدى الجميل داه ولو عاوزينى ادخلو فى شباك صمم تصميمك وان شاء الله انزلكم اجمل التصميم الى انا عاملها بس افضى شويه من الشغل الى واخد كل وقتى ومطولش عليكم واتمنى نشوف اصدقاء جدد لنا فى المنتدى
اشوفكــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم على خيــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر lol!
bedo
مشرف
مشرف
bedo

مُساهمةموضوع: رد: اجمد شباب على مستوى الجمهوريه   اجمد شباب على مستوى الجمهوريه Icon_minitimeالأحد يونيو 15, 2008 3:37 am

اماانا عبده هما بيقولوا انى انا الزعيم
بس انا مش عارف زعيم ايه بالظبط هل؟ زعيم الشله ولا زعيم الحزب
المهم انى زعيم وخلاص
المهم انا شاب طيب من البلد دى كل همة ان البلد دى يتصلح حالها
او يتجوز ويربى العيال على فكره يا جماعه انا اهم الحاجات الى فى حياتى هما اصحابى
بعد اهلى طبعا وبعديهم الشيشه
وبرضه الكوره مش هقولكم انا لعيب ادايه واللى مش مصدق يجى على اللى يشيل
ونفسى انجح فى شغلى وبفكر ديما ازاى اطوره وطبعا انتو عاوزين تعرفوا انا شغال اية
انا شغال مدير مصنع بابا ومصنع بابا ده بيعمل موبليا يعنى اى حد هيتجوز هيجلى
دى كانت مقدمه بسيطه عنى ويا ريت مكنش طولت عليكم
shaz0o0z
مرشح للاشراف
مرشح للاشراف
shaz0o0z

مُساهمةموضوع: رد: اجمد شباب على مستوى الجمهوريه   اجمد شباب على مستوى الجمهوريه Icon_minitimeالأربعاء يونيو 18, 2008 2:32 am

السلااااااااام عليكم Smile
انا شذى محمود من سوريا حابة كون معكن صديقة واخت بالموقع وانا كتير مبسوطة لأنو رح يصير عندي رفقات من مصر لانو كتييير بحبا وانتو بتعرفوا انو سوريا ومصر واحد وانا بتشرف انو كون عضوة معكن بالمنتدى
رح عرفكن عن حالي :
انا شذى بنادولي shazoooz عمري 19 سنة عم ادرس بكلية التجارة بدمشق سنة اولى
هيواياتي متعددة كتير بس بحب الموسيقى والعزف على الألات الموسيقية كلا
بصراحة اول شي لفت نظري بالموقع هو تعاونكن ومحبتكن لبعض بحب قول الله يحميكن ويخليكن لبعض وبتمنى السعادة للكل وبشكر صديقي مصطفى لانو عرفني على هالموقع اللذيذ
وان شاء الله بشوفكن على خير
سلام
zaza
مشرف
مشرف
zaza

مُساهمةموضوع: رد: اجمد شباب على مستوى الجمهوريه   اجمد شباب على مستوى الجمهوريه Icon_minitimeالأربعاء يونيو 18, 2008 9:07 pm

(بسم الله الرحمن الرحيم)
احب اعرفكم بنفسى انا محمد بلال او (ظاظا ) كما يطلق عليه انا طالب فى كلية الاداب قسم التاريخ جامعة القاهرة باذن الله السنة القادمه الليسانس حاليا عندى 22سنة واحلم بمستقبل افضل لهذا البلد التى اعشقها لذلم احاول بيان جمالها مع الاعتراف باننى لن اقدم الكثير حتى الان ولكن يرجع ذلك بسبب الامتحان والشغل لمن اوعدك ياعم عصام يا سيادة المدير العام اننا هشتغل كويس المرحلة القادمة
dody magic
مرشح للاشراف
مرشح للاشراف
dody magic

مُساهمةموضوع: رد: اجمد شباب على مستوى الجمهوريه   اجمد شباب على مستوى الجمهوريه Icon_minitimeالخميس يوليو 03, 2008 2:22 pm

بجد انا مبسوطه اوىىىىىىىى بيكم ويسعدنى تكونوا صحابى وزمايلى واخواتى
انا ع فكرة اسمى وداد وبشكر مصطفى عصام انه قدانى الموقع ده وعرفت اصحاب بجد انابجد فخوره بيكم كلكم عشان من الصعب ان يكون فى اصحاب دلوقتى واهم حاجه تحافظوا ع صداقتكم اتمنى من ربنا نكون كلنا اخوات فعلا وبجد موقع شبابيك فيه كل حاجه وهقول لأصحابى على الموقع ده وان شاء الله هنشر اسمه ع قد ماهقدر
خلاصة الكلام انا بهنيكم كلكم ع صداقتكم وموقعكم الجامد ده lol! lol! lol!
همسات حائرة

مُساهمةموضوع: رد: اجمد شباب على مستوى الجمهوريه   اجمد شباب على مستوى الجمهوريه Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 01, 2008 7:05 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اولا كل سنة وانتو طيبين جميعا بمناسبة شهر رمضان وربنا يعوده عليكم بالخير والبركات cheers
ثانيا انا مبسوطة جدا بالموقع بتاعكو ولا اقول بتاعنا لاني بعتبر نفسي دلوقتي واحدة منكو ده لو مش يضايقكو طبعا
انا رنــــــــــــــا 26 سنة معايا بكالوريوس تربية وعجبني اوووووووي الموقع وحبيت اشترك معاكو وابقا من شلتكو
انا عرفت الموقع من صديقة ليا وبجد بشكرها جداااا
مش عارفة اقول ايه تاني بس كل اللي عايزة اقوله اني حبيتكم جدا
ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام
جـــــيــــــهـــــــان

جـــــيــــــهـــــــان

مُساهمةموضوع: رد: اجمد شباب على مستوى الجمهوريه   اجمد شباب على مستوى الجمهوريه Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 16, 2008 8:31 am

بجد موقع ممتاز

وانا مبسوطه اني دخلت واشتركت

والحقيقه اللي عرفني الموقع واحد هنا الواحد ده اخويا وصاحبي وزميلي في الجامعه هو Ambozza

انا بشكره لاني دخلني وسط الشله الجميله اتمني اني اكون عند حسن ظن الجميع

علي فكره انا اسمي الحقيقي هبه بس انا بحب اسم جيهان اوي
ساندرا
عضو جامد
عضو جامد
ساندرا

مُساهمةموضوع: رد: اجمد شباب على مستوى الجمهوريه   اجمد شباب على مستوى الجمهوريه Icon_minitimeالخميس سبتمبر 25, 2008 6:50 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اسمى ساندرا 22 سنه بكالوريوس تجاره خارجيه جامعة حلوان
اتعرفت على الموقع من صديق غالى جدا وعزيز عندى مشرف معاكوا هنا وهو اللى شجعنى
انى اشترك معاكوا ويارب اكون عند حسن الظن
الموقع ممتاز جدا وده طبعا بمجهوداتكم
ويارب تقبلونى حد منكم
flower flower flower وشكرا
SAKRADA2011

SAKRADA2011

مُساهمةموضوع: رد: اجمد شباب على مستوى الجمهوريه   اجمد شباب على مستوى الجمهوريه Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 02, 2008 10:57 pm

[size=24] انا حسن سكرادا من كفر الشيخ
بحب اسلم على اجمد شباب وسعيد ان انا
بقيت واحد منكم
انا بحب مصر وبحب الاهلى جدا جدا
وفرحان باصحابى الجدد جدا جدا
[/size]

اجمد شباب على مستوى الجمهوريه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-